Antwoorden op uw meest gestelde vragen

De boten:

 
Is de boot verwarmd?

Zowel de Salute als Style zijn uitgerust met een goed verwarmingssysteem die de boten onder alle omstandigheden warm houdt. Tevens zijn er dekentjes aan boord om u warm te houden.

Is er een toilet aan boord?

Onze beide salonboten hebben een toilet aan boord.

Kan ik mijn eigen muziek luisteren aan boord?

Via WiFi en Spotify hebben wij de muziek aan boord die u wenst. U kunt natuurlijk ook via bluetooth uw eigen muziek op ons systeem afspelen.

Kan ik mijn telefoon opladen aan boord?

Ja, onze boten hebben 220volt en USB aansluitingen.

Catering:

 
Moet ik koffie of thee van tevoren bestellen?

Nee dit is niet nodig, wij zetten dit vers voor u aan boord.

Is wijn en champagne ook per glas te bestellen?

Wijn en champagne worden uitsluitend per fles verkocht. Voor keuzes en prijzen zie onze barlijst

Moet ik dranken van tevoren bestellen?

Nee, alle dranken op onze barlijst zijn in voldoende mate aanwezig aan boord. Wenst u een bijzondere champagnes of heeft u andere wensen, dan vernemen wij deze graag uiterlijk 48 uur voor aanvang van uw boeking.

Moet ik catering van tevoren bestellen?

Ja, uw order moet minimaal 48 uur voor aanvang van de tocht bij ons binnen zijn om hem te kunnen garanderen. Last-minute orders zijn mogelijk op basis van beschikbaarheid.

Moet ik de menukeuzes van tevoren doorgeven?

Nee, u maakt de keuze aan boord en wij informeren aansluitend de restaurants.
U kunt op de Salute tot en met 5 personen a la carte dineren. Dineren op de Style is mogelijk tot en met 7 personen.

Kan ik ook vegetarisch of veganistisch eten?

Ja, elke gang van het menu bevat minimaal één vegetarische optie.
Indien u veganistisch wilt eten vernemen wij dit graag uiterlijk 48 uur voorafgaand aan uw boeking zodat wij de opties met het restaurant kunnen bespreken.

Kan er rekening gehouden worden met mijn dieetwensen?

Ja, wanneer u ons hierover vooraf informeert, dan vragen wij de chefs wat mogelijk is conform uw wensen.

Mag ik mijn eigen wijn of champagne meenemen?

Dit is mogelijk.
In dat geval rekenen we €15,00 kurkgeld per fles wijn.
Voor champagne rekenen wij €25,00 kurkgeld per fles.
U kunt onze glazen gebruiken.

Is er ijs aan boord?

Ja, onze schepen hebben altijd ijsblokjes aan boord.

Hoe kan ik de gedronken dranken afrekenen?

Cash, pin/Maestro, American Express, Mastercard, Visa of Apple pay.

 

Reserveren/annuleren:

Ik wil vandaag nog varen, is dit mogelijk?

Wij zijn gespecialiseerd in last-minute vaartjes. Neemt contact met ons op via 0653993066 en u weet direct de mogelijkheden.

Wat is de minimale vaartijd?

Tot 18.00 uur hanteren wij een minimale boothuur van 1 uur, na 18.00 uur is de minimale boothuur 2 uur.

Wat is de minimale vaartijd als ik wil lunchen aan boord?

1,5 uur, afhankelijk van de lunchkeuze.

Wat is de minimale vaartijd voor een à la carte diner?

2,5 uur bij een diner cruise met 3 gangen menu van 1 restaurant.
3 uur bij een diner cruise met 3 gangen menu deluxe van 3 verschillende restaurants.

Wanneer gaat de vaartijd in?

De vaartijd start vanaf het tijdstip dat de salonboot gereserveerd is. Mocht u onverhoopt vertraagd zijn dan vernemen wij dat graag.

Kan ik ook aan boord beslissen om langer te varen?

Dat is zeker mogelijk indien ons schema dit toelaat. De extra kosten bedragen dan €90,00 per half uur.

Kan ik een reservering wijzigen of annuleren?

Ja, zie onze Algemene Voorwaarden voor de annuleringsvoorwaarden.

Ik heb geen creditcard. Kan ik ook met iDeal reserveren?

Ja, bij de factuur zit een betaallink bijgesloten waarmee u eenvoudig via uw eigen bank de betaling kunt voldoen.

Ik wil met PayPal reserveren, is dat mogelijk?

Ja, we sturen u een betaallink samen met de factuur. Via deze link kunt u selecteren om de betaling via PayPal te voldoen

Algemeen:

Waar kan ik op- en afstappen?

Binnen het oude centrum van Amsterdam kunt u kosteloos op- en afstappen waar u dit wenst. Daarbuiten rekenen wij voorvaarkosten. Deze zijn afhankelijk van de gewenste locatie.

Wat is de route?

U bepaalt zelf in overleg met de kapitein de route door de grachten en omliggende wateren van Amsterdam.

Kunnen we ook uitleg krijgen over de bezienswaardigheden?

Jazeker, de kapitein is tevens uw gids en kan u alles over de stad en haar historie vertellen.

Kan er een rolstoel/kinderwagen mee aan boord?

Ja dit is mogelijk indien deze ingeklapt kan worden. In overleg bepalen we dan waar u het beste kunt opstappen in verband met de hoogte en bereikbaarheid van de steiger.

Mag er gerookt worden aan boord?

Salute: In de salon niet, maar achterin de boot kunt u rustig roken.
Style: Als de Style als open sloep vaart is roken toegestaan. Vaart de Style als salonboot,dan is roken aan boord niet toegestaan.

Ik heb een vast budget. Is er ook een all-inprijs mogelijk?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen, dan bekijken wij wat er mogelijk is.