0031(0)653993066 info@privatecanalcruises.nl

Contact & Reserveren

 

 

Contact

Met welke boot wilt u een vaartocht maken?

Bedrijfsgegevens

Private Canal Cruises
Telefoon: 0031 (0)6 5399 3066
Email: info@privatecanalcruises.nl

KvK-nummer: 64071979
IBAN: NL14RABO0306565102
BIC: RABONL2U
BTW: NL855509971B01

Wanneer u een vaartocht wilt boeken of een andere vraag heeft, vragen wij u het contact formulier in te vullen. Vermeld graag de datum, het tijdstip en de locatie, dan controleren wij meteen de beschikbaarheid en nemen zo snel mogelijk contact met u op.

U maakt uw reservering definitief door de vaaruren en cateringskosten vooraf te voldoen.

 

Bereikbaarheid

Opstapplekken in Amsterdam

Er zijn op vele plekken in Amsterdam speciale steigers die we mogen gebruiken om u op te halen. Op bijgaande kaart vindt u een selectie van op- en afstapplekken in Amsterdam. Heeft u een vraag of u op een specifieke plek kan opstappen, vraag het dan ons via de contactpagina.
Komt u met de trein naar Amsterdam dan kunt u bij CS opstappen. Komt u met de auto dan zijn er verschillende parkeergarages met steigers op loopafstand: Stopera, Europarking, Parking Centrum Oosterdok en Q-park ijoever. Goedkoper is het om de auto buiten het centrum te plaatsen en met OV naar het centrum te komen. Bijvoorbeeld bij Amsterdam Arena. Daarna neemt u de metro naar het centrum en stapt u op bij de Stopera of het CS. Zie voor meer informatie P&R parkeren.

 

Meestgestelde vragen

 

 

De boten:

 
Is de boot verwarmd?

Salute: deze boot heeft een goede verwarming die de boot onder alle omstandigheden warm houdt.
Style: deze boot heeft geen verwarming, maar wel dekentjes aan boord voor als het wat kouder wordt.

Is er een toilet aan boord?

Onze beide schepen hebben een toilet aan boord.

Kan ik mijn eigen muziek luisteren aan boord?

Via WiFi en Spotify hebben wij de muziek aan boord die u wenst. U kunt natuurlijk ook via bluetooth uw eigen muziek op ons systeem afspelen.

Kan ik mijn telefoon opladen aan boord?

Ja, onze boten hebben 220volt en USB aansluitingen.

Catering:

 
Moet ik koffie of thee van tevoren bestellen?

Nee, we zetten het vers voor u aan boord.

Is wijn en champagne ook per glas te bestellen?

Wijn en champagne gaan per fles. Voor keuzes en prijzen zie barlijst

Moet ik dranken van tevoren bestellen?

Nee, alle dranken op onze barlijst zijn in voldoende mate aan boord. Alleen bijzondere champagnes en andere wensen kunt u vooraf bestellen.

Moet ik catering van tevoren bestellen?

Ja, uw order moet minimaal 48 uur voor aanvang van de tocht bij ons binnen zijn om hem te kunnen garanderen.

Moet ik de menukeuzes van tevoren doorgeven?

Nee, u kunt op de Salute t/m 5 personen à la carte dineren.
Dineren op de Style is in overleg ook mogelijk.

Kan ik ook vegetarisch eten?

Ja, bij elke gang staat een vegetarische optie.

Kan er rekening gehouden worden met mijn dieetwensen?

Ja, als u het ons vooraf laat weten, dan vragen we de chefs wat mogelijk is.

Mag ik mijn eigen wijn meenemen?

In dat geval rekenen we €12,50 kurkgeld per fles. Glazen kunt u van ons gebruiken.

Is er ijs aan boord?

Ja, onze schepen hebben altijd ijs.

Hoe kan ik de gedronken dranken afrekenen?

Cash, pinnen met Maestro, American Express, Mastercard, Visa of Apple pay.

 

Reserveren/annuleren:

Ik wil vandaag nog varen, is dit mogelijk?

Wij zijn gespecialiseerd in last-minute vaartjes, dus indien we niet al geboekt zijn is dit mogelijk. Als u 0653993066 belt, weet u het meteen.

Wat is de minimale vaartijd?

Tot 18.00 uur hanteren wij een minimale boothuur van 1 uur, na 18.00 uur is de minimale boothuur 2 uur.

Wat is de minimale vaartijd met lunch?

1,5 uur, afhankelijk van de lunchkeuze.

Wat is de minimale vaartijd met à la carte diner?

2,5 uur bij een dinner cruise met 3 gangen menu van 1 restaurant.
3 uur bij een dinner cruise met 3 gangen menu deluxe van 3 verschillende restaurants.

Wanneer gaat de vaartijd in?

Vanaf het moment dat de cruise gereserveerd is.

Kan ik ook aan boord beslissen om langer te varen?

Dat is mogelijk als ons schema dit toelaat. Wij rekenen dan 90 euro per half uur.

Kan ik een reservering wijzigen of annuleren?

Ja, zie onze annuleringsvoorwaarden.

Ik heb geen creditcard. Kan ik ook met iDeal reserveren?

Ja, bij de factuur zit een betaallink waarmee u eenvoudig via uw eigen bank kunt betalen.

Ik wil met paypal reserveren, is dat mogelijk?

Ja, we sturen u een betaallink samen met de factuur.

Algemeen:

 
Waar kan ik op- en afstappen?

Binnen het oude centrum van Amsterdam kunt u kosteloos op- en afstappen waar u dit wenst, daarbuiten rekenen we voorvaarkosten.

Wat is de route?

U bepaalt zelf in overleg met de kapitein de route door de grachten en omliggende wateren van Amsterdam.

Kunnen we ook uitleg krijgen over de bezienswaardigheden?

Jazeker, de kapitein is tevens uw gids en kan u alles over de stad en haar historie vertellen.

Kan er een rolstoel/kinderwagen mee aan boord?

Ja, indien deze ingeklapt kan worden. In overleg bepalen we dan waar we kunnen opstappen in verband met de hoogte en bereikbaarheid van de steiger.

Mag er gerookt worden aan boord?

Salute: In de salon niet, maar achterin de boot kunt u rustig roken.
Style: hier kunt u altijd roken.

Ik heb een vast budget. Is er ook een all-inprijs mogelijk?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen, dan kijken we wat mogelijk is.